Födelsedag!

Idag har jag firat min 22:dra födelsedag. Dagen har bestått av kalas och paketöppning med närmaste familjen hemma hos mig i min nya lya. Det blev födelsedags- och inflyttningsfest, allt i ett. :) Fick lite bidrag till några inredningsprylar som jag har i kikaren och inspirerande kokbok av Jamie Oliver, så håll utkik efter nya smaskiga recept här i bloggen! Här kommer lite fina bilder på vad det bjöds på födelsedagen till ära:
 
 
Snittar med kokt potatis, creme fraiche och sikrom.
 
 
Sallad med rucola, fetaost, rödlök och granatäpple.
 
 
Kräft- och räkcheesecake.
 
 
Stora chokladkex.
 
 
Hallonmuffins toppade med vispgrädde och svarta vinbär.
 
 
Hallonbål med lime.
 
 
Recepten på allt de goda kommer inom kort, håll utkik! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback